Alla inlägg den 6 mars 2010

Av melliz - 6 mars 2010 19:55

Javisst, jag är nyinflyttad på bloggplatsen.se. Har ju haft bloggar tidigare, men nu tänkte jag att jag provar den här sidan! O provar dessutom att låta alla läsa den. Ja, sen får vi väl se om jag får några fler läsare än mina få trogna sen tidigare, men jag tänkte att det kanske finns nån mer stackare där ute som är intresserad av att läsa om mitt egentligen ganska vardagliga liv =) Så varsegoda, nu får ni chansen att få en inlick hur det är att va singel, bo i Karlstad o jobba på Värmlands Bästa Matbutik.


Ni kommer dock få stå ut med att jag är kryptisk. Ibland behöver jag skriva ur mej utan att vilja att alla ska veta allt. Dessutom kan man lösenordskydda vissa inlägg, kanske kommer jag även att använda mej av det. Men då är det bara att höra av er så får jag väl avgöra om ni blir betrodda att läsa ;-)


Nu fick jag precis ett erbjudande om att gå ut o ta en drink, så bäst att göra mej iordning.


Tjing!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards