Alla inlägg den 7 mars 2010

Av melliz - 7 mars 2010 19:34

Denna helgen har verkligen vart lång! Det kan ju va skönt ibland, men nu riktigt längtar jag tills imorrn så att vi kan färdigställa butiken! Kul med slutspurt! Så det får väl snart bli sängen så att morgondagen kommer snabbare =) Men först ska jag kika vidare på Project Runway!

Av melliz - 7 mars 2010 14:26

Sådär, nu har jag fått en rejäl dos av sol och en härlig promenad med frisk luft! O så lite skvaller på det, alltid trevligt. Va dock lite för varmt klädd, här hemma va det ju -10 när jag åkte, så jag hade laddat med tjocka kläder för jag trodde att det skulle va ännu kallare i Forshaga, men icke då! Så det va lite svettigt när vi väl va hemma igen.


Ska se till att pallra mej iväg till gymmet snart oxå, satsar ju på den där väskan man får om man tränar två gånger i veckan i tolv veckor. Bryr mej väl egentligen inte så mkt om väskan, men det är en bra morot för att faktiskt komma iväg till gymmet. Annars är risken att det blir väl mkt tid i soffan, he he.


Sen ska jag fixa matlådor till veckan som kommer, det blir köttfärssås o spagetti o så hoppas jag att jag får ihop en carbonara oxå...pastavecka blir det!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards