Alla inlägg den 9 mars 2010

Av melliz - 9 mars 2010 20:27

Har verkligen ett nervöst pirr i magen inför morgondagen! Har inte riktigt känts så tidigare, det har ju känts så avlägset med öppningen, men idag när sista leveransen kom och vi slängde upp varorna så verkligen kände jag att nu är det på G! Så det känns kul. Och jag är glad o enormt taggad!   Vi hade ju vip-kväll ikväll o familjen va där en sväng o spanade in butiken, o de tyckte det såg fint ut. O det tycker jag med, man blir verkligen inspirerad, så det ska bli kul att vi öppnar så att jag själv får handla!


Nu ska jag kika vidare på Dating in the dark, riktigt kul att se hur mkt utseendet verkligen betyder för folk!


Så, jag hoppas verkligen att vi ses imorrn på Värmlands Bästa Matbutik - Ica Kvantum Välsviken! Vi slår upp portarna kl 10.00 med massa härliga erbjudanden! O vill ni träffa mej kan ni komma på eftermiddan, eller varför inte kvällen, vi har ju öppet ända till 22.00 ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards