Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Oj vilken dag!

Av melliz - 10 mars 2010 23:12

Oj oj vad jag är slut efter denna dag! Det har varit slitigt men underbart roligt att äntligen få möta våra kunder!


Får väl sammanfatta dagen lite kort:

  • 11 pall Bärry bara svischade iväg! Vi hade förväntat oss att sälja tre!!
  • På veckans matsedel för Karlstadsborna kommer det garanterat att finnas både fläskfilé och kycklingfilé! För nog sjutton har det plockats upp filéer så händerna blött!...nja, nästan iaf =)
  • Vi trodde vi hade nått toppen vid tvåtiden när kassaköerna fyllde på ändå till bortre väggen, men tji fick vi. Vid sextiden va kön tvungen att ringla sej förbi mejerikylen o vidare förbi kaffet! Då fick vi lov att stänga portarna så att inga fler kom in. Det va verkligen smockat, det gick inte att ta sej fram!
  • O så har vi fått massa fina beröm för vår fina butik oxå! Känns kanon!

Nu önskar jag bara att jag hade ett badkar...är för trött för att kunna somna...men ett skönt, varmt o avslappnande bad hade gjort susen! Men men, det får bli sängen ändå nu! Ladda batterierna för imorrn, förhoppningsvis blir det inte riktigt lika galet som idag!


Ska väl drömma lite om Bärry nu då.....zzzz....

 
 
Heléne

Heléne

11 mars 2010 21:55

höhö 11 pall.......
och DÄR vet jag varför kön var som den var även ute! :)

http://www.frokenfinemang.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melliz - 21 juli 2011 21:54

Sådär, nu har jag jobbat nåra dar o semestern känns hur avlägsen som helst. Men det är skönt med lite vanlig vardag igen! O det gick faktiskt mkt bättre än väntat att börja jobba. Va ju en hel del att städa upp o ta tag i, men det gjorde mej faktiskt...

Av melliz - 17 juli 2011 18:53


Då va årets sommarsemester slut då!! O har jag har haft ångest för att komma tillbaka till jobbet hela sista veckan faktiskt...hade lätt kunnat vart ledig hela augusti ut oxå...o så har jag aldrig känt förutut, brukar ju ha längtat till att komma til...

Av melliz - 27 juni 2011 21:51

Idag har jag gjort Stockholm! Shoppat lite, passat på att käka Ben & Jerry kulglass o strosat runt lite. För att spara på fötterna (o för att jag känner mej cool, ha ha) så har jag även åkt massa tunnelbana ;) Men helt ärligt vet jag inte om jag gick...

Av melliz - 26 juni 2011 21:27

Jag hoppas att tiden är bästa medicinen... Men det är jävligt kämpigt just nu...o så gjorde jag en liten tabbe, skulle bara prova men visste inte hur det skulle bli... men jag tror att det är bra... bra att inte veta nånting...nothing...nada... Im...

Av melliz - 23 juni 2011 19:48

Idag fick jag ett sms...egentligen precis ett sånt där sms som man längtar efter ibland...   "Gomorron Sötnöt. Sovit gott? Vad händer på midsommar för din del då? Kramis"   Kruxet va bara att jag inte hade den blekaste aning om vem det kom fr...

Skapa flashcards