Alla inlägg den 24 mars 2010

Av melliz - 24 mars 2010 22:53

Åh, det finns väl inge skönare än att komma hem efter en slitig arbetsdag o lägga sej i soffan?!! Jag älskar min sköna soffa!


Imorrn är jag ledig, ska bli oxå bli skönt! O välbehövligt för min lägenhet...behöver minska på tvättberget o ta tag i disken...det finns en icke angenäm stank här inne...he he...tur att det bara är jag själv som ska stå ut i skiten...eller kanske inte, hade jag haft en sambo hade det troligtvis inte vart lika illa...kanske dax att börja jobba på det ;-)


Imorrn blir det även en tur till Forshaga för att hälsa på mormor o morfar. Borde ta en sväng till farmor oxå, men får se hur mkt gamlingar jag orkar med på en dag...


Nu somnar jag snart, så gonatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards