Alla inlägg under mars 2010

Av melliz - 22 mars 2010 22:43

Kom just hem o kollade posten...jag hade fått ett brev...med en liten slant...en hemlig slant, för jag fick inte tala om det för nån! Ja det är väl bara att tacka o ta emot då =)


Gick bra på jobbet på dan idag, vi va verkligen helt med för första gången sen öppningen, men sen va det bra drag under kvällen, så då fick jag inte alls så mkt gjort som jag hade hoppats på. Får se hur det går imorrn då, då är jag ju själv =(


Shoppade en klocka idag, min förra va batteriet slut på, plus att jag körde den i tvättmaskinen! Ångrar nog att jag inte köpte den där försäkringen ändå, insåg att jag säkerligen kommer att slå sönder den inom kort så mkt som jag stöter i armarna på grejer...well, den är snygg så länge den varar iaf!


Sovdax, börjar lö 7 imorrn så!

Av melliz - 21 mars 2010 22:43

Ja jisses vilken kväll det blev igår! Blev en spontan förfest hos grannen, o vattenpipan fick följa med såklart =) Sen skulle vi gå vidare ut, men då smet de andra i förväg när jag träffade på nåra kollegor på Harrys. Så med löfte om att inte bli lämnad ensam där inne så hakade jag på tokröjet på Harrys. O vilken galen kväll det blev! O massa dans! Dock lite svårt med balansen för majoriteten av oss...he he! Nej det va sjukt kul! Dock känner jag att jag gjorde bort mej lite inför exets bästa polare, men va sjutton, det folket är ju historia så! Kvällen slutade lika galet och oväntat (?) den oxå, men jag tog mej till jobbet i tid idag, så det kändes bra!


Sovmorron imorrn, känns skönt, måste dock fixa matlåda innan jobbet, den blev ju inte gjord idag, för idag slafsade jag i mej en pizza! Det va gott!


Nu blir det lite nervarvning o sen sängen!

Gonatt!

Av melliz - 19 mars 2010 19:45

Nu är det helg igen då. Denna veckan har ju bara susat förbi! Men jag ska ju jobba, så vi får se vad det blir för mer roligheter.


Det här med grabbar alltså...om man som jag, lätt kan bli kär i en kille bara för att han säger hej till mej, så är det ju helt omöjligt att inte falla för den här grabben som verkligen gör mej än bara hälsar! Fast han är väl som det brukar, bara en bra kompis, men jag ska ju alltid tolka allt o fantisera iväg om helt andra saker...hmmm...dessutom är han inte alls vad jag söker... Ja vi får väl se hur det utvecklar sej, eller om det dyker upp nått annat spännande. Jag har ju bestämt att 2010 ska bli ett helt underbart år! =)


Har skavsår i knävecken från jobbbyxorna...känns sådär skönt. Idag tog jag förresten min kassaoskuld på nya jobbet, gick allt lite knackigt att hitta alla PLU o så...men nu är det gjort, mindre nervöst nästa gång iaf =)


Nu blir det lite mer Let's Dance o lite mer vattenpipa, det är mitt fredagsmys det!

Av melliz - 18 mars 2010 17:10

Nu är vi som nya människor jag o Ufson! Jag va ju hos frissan o klippte bort allt risigt slitet hår, för endast 230 riksdaler! Nöjd! Sen tyckte jag att Ufson kunde få sej en biltvätt oxå, så nu skiner han så fint så fint (om man bortser från all ny skit som stänkte på honom på vägen hem då förstås) Dock skulle han behöva få sej en invändig städning oxå...men va sjutton, det är ju ändå bara utsidan som räknas, eller?!


Har vart grymt skönt att va ledig idag, funderar på att ta mej en till lur på soffan nu, så ska jag nog va ganska fit for fight imorrn kl 7! Samlar på mej lite mer övertid denna veckan oxå...men va sjutton, det är ju roligt!


Tjing!

Av melliz - 17 mars 2010 20:38

Ja men då va förkylningen ett faktum då! Suck, orkar inte må såhär =( Borde ha jobbat över nåra timmar idag, men jag fick inse att det inte skulle gå, orkade verkligen inte. Va ganska slutkörd o så va det hur mkt som helst att göra, vä nära att bryta ihop där en sväng...så nog är jag i behov av lite ledighet! Känns dock som jag lämnar P i sticket med megaleveransen av fryst som vi fick idag. Frysen är verkligen smäckad! Men man får ju tänka att man kan ju bara göra sitt bästa, mer går ju lixom inte. Så det är bara att jobba på. Så jag hoppas att jag inte blir mer sjuk utan är full av energi på fredag för att jobba 6 dar sen!


Har iaf bokat klipptid imorrn, det är verkligen dax, va över fyra månader sen sist. Men det blir nog inget spännande, jag vill ju fortsätta att spara ut det nu när jag äntligen lyckats få det såpass långt som det är nu. Ska klippa mej på den nya salongen i mitt i city, hoppas de är bra =) Såg fräscht ut iaf!


Snart dax för veckans höjdpunkt då, Grey's Anatomy! O så borde jag stoppa en macka i magen, den kurrar!

Av melliz - 16 mars 2010 19:56

Sådär, idag blev det en "vanlig" dag på jobbet, 7-19 =) Jag menar, det akn ju bli tråkigt med för mkt fritid =) Men som sagt, det är roligt! Hann inte med så mkt som jag ville o kanske borde, men vad ska man göra när tiden inte ricker till. På eftermiddan va vi på en liten kurs. Det va en kvinna från Nivea där som skulle lära oss lite mer om smink och hudprodukter. Började lite segt, o kändes lite som en hjärntvättning, men hon lyckades, för när hon visat alla produkter känner jag mej helt såld! Så nu är jag redo att kränga spackel o rynkkrämer ;-) Fick dessutom massor av varuprover, när ska jag hinna prova fyra nya mascaror o fyra foundations!?! Men jag får väl recensera dem här sen, så att ni vet vad ni ska köpa!


Ikväll får det bli lite tv-tittande o sen är det lägdax igen, får se vad jag drömmer inatt då...har drömt om en person lite väl ofta den senaste tiden...^^


Tjing!

Av melliz - 15 mars 2010 18:52

Då va det en ny vecka nu, o det känns som att jag har laddat på med ny energi! Blev ju bara en ledig dag, i lördags, för igår fick jag jobba. Men det blrir ju lite extra klirr i kassan så =) Men det kändes lite konstigt idag att gå hem på eftermiddagen o inte va kvar på jobbet hela kvällen =) Men det är nog bra att komma hem i tid så att man orkar med resten av veckan oxå. Imorrn är jag dock själv på mina avdelningar, hoppas att det inte blir nåra knasigheter.


I lördags va det ju kalajs! Vi hade förfest här, riktigt tjejigt med vin o fnitter o så vattenpipan såklart. Sen kom grannen o hans kompis över o jämnade ut det hela =)


Vi begav oss vidare till Tempel, va lite tveksam där i kön, men när vi väl kom in va det tokröj i schlagerbaren som gällde! Va riktigt skoj, längesen jag hade så skoj ute!


Det får vi snart göra om tjejer =)



Spelar spel, mitt lag vann båda gångerna ;-)


Jag o Katta


Katta med vattenpipan i högsta hugg


Filip


Smoke pose!


Mattklassikern





Nu ska jag fixa matlådor! O sen kommer syster förbi o ska övernatta! Trevligt!

Av melliz - 13 mars 2010 18:52

Nu blir det party! Jag, Y o K laddar för fullt här! Men imorrn blir det jobb, jag menar varför va ledig en söndag efter fest?! Men det är lugnt, börjar ju inte förrän kvart i tre, så jag ska allt hinna sova o vila ut.


Ses i dimman då!

Ovido - Quiz & Flashcards