Alla inlägg den 11 april 2010

Av melliz - 11 april 2010 21:36

Igårkväll fick jag ett sms, ett sånt där som man bara längtar efter att få ibland, från vem som helst egentligen. Så man låter bli att stänga av ljudet på mobilen när man lägger sej...för man vill ju inte missa att få den där bekräftelsen...men vips så förvandlades jag till fröken Präktig! Fast mitt motto för 2010 är ju att bara göra saker som jag mår bra av och som gör mej glad, o hade jag svarat annorlunda hade jag garanterat börja grubbla...o att grubbla innebär oftast inte så mkt glädje...så jag antar att gårdagens präktighet gjorde mej gott! =)


Idag har jag iaf tagit det där omtalade och efterlängtade cykelturen! Det blev en tur till jobbet, för att se hur lång tid det tar för mej att cykla dit. Det tog 25 min dit o 20 min hem. Där smaskade i mej en glass från Ben & Jerrys, den va farligt god! Är lite sugen på att cykla imorrn, men gör en långdag, så det är nog skönast att ta bilen imorrn ändå. Men på tisdag kanske, om vädret tillåter.


Sen blev det en tur till päronen i Forshaga. Där bjöds det på sol och grillat! Mycket najz! Efter det svängde jag förbi IKEA, shoppade två krukor till balkongen som jag nu ska fylla med nått grönt eller blommigt. Införskaffade oxå två misslyckade gardinstänger för att kunna hänga upp lite tyg på balkongen, det funkade inte alls, så det får bli en till tur den här veckan o byta till nåra andra.


Nu blir det en dusch o sen sängen!

Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards