Alla inlägg den 3 maj 2010

Av melliz - 3 maj 2010 20:42

Imorrn ska jag byta till ett nytt lås här i lgh. Har ju blivit av med en nyckel, så det är väl lika bra att byta låset då.


Kanske man skulle passa på att byta ut låset till mitt hjärta oxå? Har ju gett bort den där nyckeln till nån som absolut är värd den, men som inte verkar inse hur värdefull den är...he he...inte för att jag har sagt rakt ut att han har tillgång till mitt hjärta...men ändå...det lär ju aldrig bli nått, så jag kämpar ju för att försöka glömma...men det går ju sådär.


Men, denna veckan kanske jag byter ut det där låset till hjärtat då...o vem vet, kanske delar ut en ny nyckel? Ja vi får se vad som sker, men det blir kanske en dejt...


Imorrn är jag iaf ledig. Måste ringa verkstaden o höra hur vi ska göra med Ufsons vindruta som fick sej ett stenskott i helgen. O sen tror jag att jag ska införskaffa mej en elgrill. Grillat är gott, men jag har ju ingen uteplats, så då får en elgrill duga.


Ja, det va allt för idag!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards