Alla inlägg den 9 maj 2010

Av melliz - 9 maj 2010 00:34

Det blev allt en konstig kväll...va grymt sällskapssjuk...hängde med till Koriander...men jag kunde lika gärna gått hem direkt...antar att jag gick in för att jag ändå va så kissnödig...men gick hem efter en halvtimme...hann iaf köpa en pizza på alpina...blev ju aldrig nån mat för mej idag.


Så nu ligger jag här i soffan o lyssnar på nån granne som snarkar...det är konstigt, tycker inte att det är speciellt lyhört här annars...men snarkningar o män som pinkar hörs verkligen in till mej...sådär upphetsande båda lätena...he he


Annars har jag under veckan lärt mej att det funkar aldrig när man försöker för mycket...eller ja, det va väl ingen nyhet egentligen...jag fick det väl snarare bevisat för mej igen...hmmm...


Imorrn har jag iaf inga planer som helst, o jag kan med glädje sova hur länge som helst. Det enda jag måste fixa är lite matlådor till den kommande veckan, så att jag slipper plåga i mej fryt äcklig färdigmat...


Nu får det bli sängen även för mej!

Gonatt!

Skapa flashcards