Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Att vakna...

Av melliz - 12 maj 2010 20:43

Oj vilka problem jag har haft att vakna på mornarna den här veckan då! I måndags fattade jag ju inte att det va alarmet som ringde och snoozade för länge. Imorse hade jag full koll på att det va det som ringde. Skulle bara snooza en gång till så skulle jag gå upp sen. Men tydligen har jag stängt av det, för jag sov så gott tills mitt andra alarm ringde. Tur att jag inte litar på mej själv utan har ett säkerhetsalarm så att jag verkligen ska komma upp, he he. Fast jag va grymt besviken att bli väckt, jag drömde nämligen att jag såg en koala o skulle precis ta fram mobilen för att ta ett kort på den. Det tog en stund innan jag insåg att det bara va en dröm, ha ha!


Va lite av en kaosdag på jobbet idag. Frysen va full, o det spelade ingen roll hur mkt jag plockade så blev det ändå ingen mer plats där inne. Mitt i allt kommer den en kvinna som ska dema Bollnäsfil. Chefen undrar om jag visste nått om detta o då förstod jag varför Milko ringde igår. De undrade nämligen om det stämde att vi skulle ha en hel massa Bollnäsfil. Nej nej sa jag, det måste ha blivit nått fel och pustade ut att vi inte fick den leveransen. Idag förstod jag att den beställningen visst va rätt. Så det va bara att bege sej till Milko för att hämta upp lite fil då =) Gör om gör rätt!


Imorrn är jag ledig, så då blir det en dejt med Katta! Ska bli trevligt.


Nu blir det favvoserien- Grey's!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melliz - 21 juli 2011 21:54

Sådär, nu har jag jobbat nåra dar o semestern känns hur avlägsen som helst. Men det är skönt med lite vanlig vardag igen! O det gick faktiskt mkt bättre än väntat att börja jobba. Va ju en hel del att städa upp o ta tag i, men det gjorde mej faktiskt...

Av melliz - 17 juli 2011 18:53


Då va årets sommarsemester slut då!! O har jag har haft ångest för att komma tillbaka till jobbet hela sista veckan faktiskt...hade lätt kunnat vart ledig hela augusti ut oxå...o så har jag aldrig känt förutut, brukar ju ha längtat till att komma til...

Av melliz - 27 juni 2011 21:51

Idag har jag gjort Stockholm! Shoppat lite, passat på att käka Ben & Jerry kulglass o strosat runt lite. För att spara på fötterna (o för att jag känner mej cool, ha ha) så har jag även åkt massa tunnelbana ;) Men helt ärligt vet jag inte om jag gick...

Av melliz - 26 juni 2011 21:27

Jag hoppas att tiden är bästa medicinen... Men det är jävligt kämpigt just nu...o så gjorde jag en liten tabbe, skulle bara prova men visste inte hur det skulle bli... men jag tror att det är bra... bra att inte veta nånting...nothing...nada... Im...

Av melliz - 23 juni 2011 19:48

Idag fick jag ett sms...egentligen precis ett sånt där sms som man längtar efter ibland...   "Gomorron Sötnöt. Sovit gott? Vad händer på midsommar för din del då? Kramis"   Kruxet va bara att jag inte hade den blekaste aning om vem det kom fr...

Skapa flashcards