Alla inlägg den 17 maj 2010

Av melliz - 17 maj 2010 22:17

...eller inte...men jag har iaf vart på trav för första gången! Vi va där med jobbet. Först fattade jag ingenting, vekligen ingenting, men efter ett tag tror jag att jag iaf fick ett hum om hur det funkade. Spelade en gång, gick inge vidare...men det va rätt kul ändå...en rolig grej...dock va maten totalt kass...=(


Annars är jag grymt nöjd med dagen =) Jag röjde ju på som bara den igårkväll, trodde nästan att jag hade glömt att göra nått stort efterrsom jag va så bra med. O det resulterade i att vi va va så bra med att jag o P hann bygga om i frysdiskarna idag! Känns bra! Men imorrn är jag ledig, får se vad dagen har att erbjuda. Ska väl hämta min kära bil på eftermiddan som då har fått en ny fin vindruta!


Nu får det nog bli sängen...kanske stoppa en macka i magen först...


För övrigt är jag nöjd med mitt drag, tror iaf att det hade lite positiv inverkan...det hade det iaf på mej!


Gonatt!

Skapa flashcards