Alla inlägg den 26 maj 2010

Av melliz - 26 maj 2010 21:59

Ja ni, denna dag har vart en berg-och dalbana...eller ja,mest en tur ner i dalen kanske...grymt trött i morse, stressad av att inte hinna med allt jag borde på jobbet, en äcklig förkylning på G med huvud- och nackvärk, halsont och torra ögon. Så jag va tvungen att ha glasögon istf linser idag...o de är bara ivägen =(  O så dessa känslor som spökar i mitt huvud hela tiden, upp o ner, fram o tillbaka...bläääää! Men imorrn är jag ledig, så då blir det till att samla ny energi!!


Igår va iaf en trevlig kväll. Först blev det bio med F o nåra kompisar till honom. Såg Robin Hood, o den va riktigt bra...lagom mkt krig o våld o såklart en lycklig kärlekshistoria =P Sen blev det årets premiär på en uteservering. Det va väl inte bästa dagen för att sitt ute, men med infravärme, filtar o jackan på så gick det fint. Vi va nåra brudar från jobbet. Mycket trevligt att få skvallra lite o äta o dricka gott. Men eftersom jag började klockan sju idag så blev det inte toksent för mej iaf. Men som sagt, det kändes ju imorse ändå.


Nä, nu får det bli lite tv...o sen sängen o där ska jag ligga långt in på förmiddan imorrn hade jag tänkt!


Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards