Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Vilken galen och rolig kväll!!

Av melliz - 30 maj 2010 11:33

Igår va minsann en riktigt rolig o galen kväll! Det hela började för nåra veckor sen med att det va nåra på jobbet tyckte att vi skulle gå på en uteservering. Men ju närmare vi kom gårdagen, desto fler va det som strök sitt namn från anmälnings-listan. Så tillslut va vi 3 stycken kvar. Jaha tänkte vi, trist då blir det en tråkig hemmakväll i soffan istället då. Men sen kände vi ändå, va sjutton, vi går väl ut ändå! Så sagt o gjort så blev vi iaf fyra kollegor som intog Tempels uteservering. O vi hade så grymt roligt, vi skrattade så vi grät o skrämde nog bort både ett eller två sällskap som satt bredvid oss!


Sen händer det Otroliga, jag tror bannemej att det spökar! Förra helgen söp jag ju bort bakstycket till min mobil hemma hos mej själv. Jag hade det klockan åtta, men inte klockan elva när vi skulle gå ut. Hade dessutom knappt rört mobilen under kvällen, så jag fattar inte hur det kunde försvinna. Så jag har ju letat som en tok här hemma, i varenda jackficka, väska o under soffdynorna o grejer - ingenstans! Hade insett att jag nog va tvungen att försöka fixa ett nytt. Men så igår, när Linda skulle resa sig från soffan som hon o jag satt i, så ser jag att det ligger ett bakstycke där hon satt. Jag frågar om de va hennes, o nej det va det ju inte. Inser att det nog måste vara mitt! O det va det! Men jag fattar inte vart sjutton de hade gömt sig hela veckan! Det måste va nått spöke med i bilden ;-) Men skönt att det är tillbaka!


Sen fortsatte jag o Linda kvällen på Tempels nattklubb. Det va ju så att IKEA hade personalfest igår. De va över hundra, vi fick ihop fyra från Kvantum, he he. Så det blev kära återseenden o röj med dem på dansgolvet! Riktigt roligt som sagt! O jag saknar dem, det gör jag. Det kändes allt lite konstigt att inte va en av dem längre...snyft. Men tur att jag har underbara kollegor nu oxå! =)


I eftermiddag blir det jobb, hoppas det blir en lugn kväll. Igår va det nämligen strömavbrott i hela stan, inklusive Kvantum då såklart. Jag hade precis slutat o skulle handla lite grejer när det blir svart o man hör värsta smällen! Men kassorna gick iaf i de 40 min som strömmen va borta. O kunderna handlade vidare o lugn o ro, verkade inte beröras av att de knappt såg om de tog mjölk eller fil, he he =)


Bjussar på lite bilder från igår oxå!


Fruktavdelningen - Ida o Fredrik

 

Mejeri o Kött - Moi o Linda!

 

Håller på o dö av skratt...=)

 

Fredrik ser lurig ut...

 


Så, nu får det bli lite mat o en dusch o sen iväg till jobbet!

Tjing!

 
 
Ylva

Ylva

30 maj 2010 12:26

Såg att ni haft bobby på besök på ica. Du är med på en bild på hans blogg, sett den?

http://ylvisplace.blogg.se

 
Ingen bild

melliz

30 maj 2010 13:00

Javisst, väntat hela helgen på att han skulle lägga upp den...ha ha...

 
evelina

evelina

30 maj 2010 22:18

Roligt verkar ni ha iaf! :)

http://www.ejvo.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melliz - 21 juli 2011 21:54

Sådär, nu har jag jobbat nåra dar o semestern känns hur avlägsen som helst. Men det är skönt med lite vanlig vardag igen! O det gick faktiskt mkt bättre än väntat att börja jobba. Va ju en hel del att städa upp o ta tag i, men det gjorde mej faktiskt...

Av melliz - 17 juli 2011 18:53


Då va årets sommarsemester slut då!! O har jag har haft ångest för att komma tillbaka till jobbet hela sista veckan faktiskt...hade lätt kunnat vart ledig hela augusti ut oxå...o så har jag aldrig känt förutut, brukar ju ha längtat till att komma til...

Av melliz - 27 juni 2011 21:51

Idag har jag gjort Stockholm! Shoppat lite, passat på att käka Ben & Jerry kulglass o strosat runt lite. För att spara på fötterna (o för att jag känner mej cool, ha ha) så har jag även åkt massa tunnelbana ;) Men helt ärligt vet jag inte om jag gick...

Av melliz - 26 juni 2011 21:27

Jag hoppas att tiden är bästa medicinen... Men det är jävligt kämpigt just nu...o så gjorde jag en liten tabbe, skulle bara prova men visste inte hur det skulle bli... men jag tror att det är bra... bra att inte veta nånting...nothing...nada... Im...

Av melliz - 23 juni 2011 19:48

Idag fick jag ett sms...egentligen precis ett sånt där sms som man längtar efter ibland...   "Gomorron Sötnöt. Sovit gott? Vad händer på midsommar för din del då? Kramis"   Kruxet va bara att jag inte hade den blekaste aning om vem det kom fr...

Skapa flashcards