Alla inlägg den 6 juni 2010

Av melliz - 6 juni 2010 19:57

Åh vad jag har njutit av det underbara sommarvädret som var varit i helgen! Härligt att pricka in en ledig helg nu! Så om resten av sommaren nu skulle betså av regn o rusk så har jag iaf fått njuta lite av solen =) Det har dock inte blivit nått bad än...det är aningens för kallt än...men fortsätter det såhär under veckan så får det allt bli ett dopp snart!


Igår blev det lite grillning o förfest hos A. Sen va tanken att vi skulle gå vidare till nån uteservering eller nått. Men så väntade vi på lite fler folk. O där steg mina fördomar enormt...förlåt men jag har lite svårt för töntar som försöker anspela allt på sex, vegetarianer med grå tubsockor och flumbrudar utan bh...så eftersom jag ändå inte hade nått mer att dricka begav jag mej hemåt. Så då har jag vart pigg o fräsch idag iaf! =) Så idag har det blivit beachen, grillning o smaskiga jordgubbar!


Skickade ett sms oxå...fick inget svar...inte för att det innehöll nån fråga...men å andra sidan fick jag ju inte ett nej som svar heller, vilket jag jag ju kunnat få...så jag vet inte...läget är väl lika stillastående som innan antar jag...


Nu ska jag kika vidare på den nya sjukhussåpan =P

Ovido - Quiz & Flashcards