Alla inlägg den 24 juni 2010

Av melliz - 24 juni 2010 21:53

Jajemen, det har varit en vecka i hysterins tecken på jobbet. Massa folk som ville köpa gratis färskpotatis o nästan gratis sill! Så vi har haft att göra. Men det va ju inte alltför längesen vi hade öppningshysteri, så man fick ju nåra flashbacks =) För man har allt hunnit vänja sej lite med ett normalt arbetstempo...he he. Men dagen fick ett trevligt slut iaf. Först blev jag lite skraj, the Big Boss ville träffa mej...shit tänkte jag, va har jag nu ställt till med!! Men han ville bara ge mej massa beröm för ett väl utfört arbete under veckan o tacka med en liten sommarpresent! O det gjorde mej riktigt glad, kul att det syns att man sliter o lägger ner sej för att göra ett kanonbra jobb! Så nu är det två dagars jobb kvar, sen är det SEMESTER!! O sen kommer jag tillbaks med massa nya krafter o massa energi =) Ja, om nu inte all energi försvinner på Arvikafestivalen då förstås...he he.


Imorrn är det midsommar, Y kommer hem o vi får se hur kvällen blir. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än...men det kanske blir Skutberget, vi får se. Kanske blir en repris av Bomstad 2000?! Ha ha, det va tider det!


Igår när jag kom hem från jobbet va jag helt slut. O istället för att slappa o varva ner på soffan tyckte jag att det va lika bra att gå o lägga mej på riktigt. Sagt o gjort, halv sju låg jag i sängen!! O det va jag glad över imorse! Dock vaknade jag vid tretiden o va hyfsat pigg. Jag tyckte att det lät som att det stof en lastbil igån utanför eller nått...men tänkte väl inte så mkt mer på det. Men nu läste jag nyss på Nwt's hemsida att det brann i grannhuset inatt! Så det va ju brandbilar jag hörde. Tur att det inte blev nått värre av det, men läskigt ändå när det är så nära.


I helgen va det ju fest...o det va hur galet som helst...vi fick iaf för oss att ha efterfest hos F...o under kvällen hade vi "spanat" efter en kollega till K's sambo...för han skulle oxå va på Koriander. Men vi visste inte alls vem han va eller nått. Iaf, på efterfesten får vi för oss att ringa till honom. O det va jag som åkte på att prata...o jag presenterade mej aldrig men vi bjöd honom till efterfesten iaf...o killen traskar alltså iväg med två kompisar till en efterfest hos nån som han egentligen inte har en aning om dem det är! Så de kom dit, o det va allmän förvirring om vem som kände vem o hur allt egentligen hängde ihop. Denna killen trodde att den som ringt, alltså jag, va nån helt annan, ha ha. Men tydligen gjorde jag ett intryck på honom, trots att jag efter en ganska kort stund insåg att jag inte orkade med nån efterfest o gick hem. För nu har han nämligen frågat efter mitt nummer...ha ha...ja vi får väl se om han hör av sej! Galet va det, men jag gillar galna saker!


Nä, nu väntar sängen...o min lilla offensiv verkar inte ha gett nått resultat =S så de närmaste veckorna ska jag försöka hitta nått nytt som kan uppta mina tankar!!


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards