Alla inlägg den 27 juni 2010

Av melliz - 27 juni 2010 16:31

Ja men så här ska ju livet va...sommar, sol o första eftermiddan på semestern! Jag mår gott kan jag lova!


Det va ju midsommar i helgen. Y o jag visste ju inte riktigt vad vi skulle hitta på. Försökte ju bjuda in oss på en fest, men där blev jag dissad...tönt! Men det gjorde ju inget. M o hans polare hade ju hyrt en stuga på Skutberget, o jag o Y va välkomna dit! Så vi tog cyklarna o trampade dit. M svarade inte när vi väl va där, så fi fick ju gissa oss till att vi gick till rätt stuga =) O det  blev en skoj kväll, alldeles lagom. Dock har jag fortfarande kvar cykeln där ute...måste fixa hem den nån dag innan nån snor den! Får väl ta badbussen ut o hämta den.


Iaf, Skutberget va ju ett himla trevligt ställe, så igår va jag där igen, de hade nämligen hyrt stugan två dagar. Men eftersom jag började jobba kl 07 imorse fick det bli nyktert för min del. O det va bra, åkte därifrån i rättan tid innan polisen kom dit o klagade på för hög musik o grejer, he he!


Får se vad jag hittar på under veckan...men är grymt nyfiken på vad framtiden har att utvisa ;-)


Bjussar på lite bilder från firandet då!


På väg mot Skutberget

     



Midsommarflickor

 


Midsommarpojkar

 


T och Y

 


Den här är jag mest stolt över, jag är sååå himla snygg!! Ha ha!

 


Mästerfotografen Y har vart i farten igen, vad vill du säga med detta motiv egentligen? ;-)

 


Ja, det va lite från kvällen iaf!


Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards