Alla inlägg den 28 juni 2010

Av melliz - 28 juni 2010 22:49

Första dan på semestern idag! Solen gömde sej bakom molnen imorse, så bestämde jag mej för att dra till Örebro o köpa en ny dator! O vips så va jag 6500 kr fattigare, men har iaf en ny, lätt, tyst o kall dator som förhoppningsvis har så bra batteritid som utlovas! Sen blev det en ny mysdress o två vanliga linnen. Men det va kul att shoppa lite, känns som det va längesen sist. Så nu har jag tillbringat kvällen med att försöka lära mej den nya datorn...går sådär...men jag vänjer mej nog =)


Kollade runt lite på fb på fler bilder från midsommar...o herregud, där fick jag mej ett gott skratt...det syns att jag inte va helt nykter iaf =) Men men, det bjuder jag på! Men jag måste börja att ta ut snusen när folk ska ta kort på mej, den senaste tiden tror jag knappt det finns ett enda kort där jag ler utan att visa heeela snusen...sådär upphetsande...ha ha


(Thomas bilder)

  


Så jädra häftigt at röka oxå...ha ha

  


  


Har iaf hämtat cykeln. Va hurtig o tog en promenad till Skutberget o sen cyklade hem, så där blev det lite motion iaf!


Nu får det bli sängen så att jag orkar slappa på stranden imorrn ;-)

Skapa flashcards