Alla inlägg den 30 juni 2010

Av melliz - 30 juni 2010 13:26

Igår började jag dagen med nåra timar på beachen. Men sen blev det lite molningt, så jag åkte o handlade mat o åkte till päronens torp för att grilla istället. Strax efter fyra fick vi för oss att åka till Berättarladan i Sunne för att kolla på En Midsommarnattsdröm! Tror vi fick de tre sista platserna =) Den va bra, o man fick sig nåra härliga skratt emellanåt. Kul även att se vad som stämde överens med den föreställningen som jag själv va med i för hundra år sen =)


Har även insett att det va nån mer som levde i en midsommardröm i helgen o glömde (?) att han visst inte va helt singel...borde inte bli förvånad egentligen, det är ju mer regel än undantag att det är så, men man kanske inte ska snacka så mkt om att man aldrig varit otrogen då...hmmm...ja ja, lite trist va det iaf, men skönt med snabba besked så att jag inte behöver slösa massa energi på det mer.


Idag har solen gömt sej bakom moln o regn =( Så det har mest blivit slappande här hemma. Men ska iväg o klippa mej i eftermiddag o ikväll ska jag på räkfrossa med nåra kollegor, mkt najz!


Bäst att hänga tvätt o stoppa i en till maskin då!

Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards