Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Grand Finale!

Av melliz - 1 augusti 2010 15:50

Igår va det dags för Grand Finale! En ordentligt rolig fest sista helgen på Y's semester! O nog va det livat iaf! Vi började dagen med att åka o hämta L på Hammarö. O där fick vi oss en dos av lite lantliv. Fick mata får och klappa hästar...he he...Y försökte pussa på spännishästen men han gjorde klart för henne att han inte va intresserad genom att stampa i leran så att han skvätte ner hela Y...och min mobil...har lera i knappsatsen...he he =)


         



Sen åkte vi in till stan o shoppade lite. Jag hittade inget för kvällen utom ett nagellack, men shoppade lite linnen på rea iaf, så helt lottlös gick jag inte hem. Sen gjorde vi oss i ordning o begav oss iväg för en repris från förra veckan - Grillbuffé på BMB. Det va smaskigt denna gången med =) Efter det va det dax för partaj hos mej! Vi blev ett gäng som kalasade o hade trevligt. Spelade lite Våghals oxå, dock bara med sanningsfrågorna...alltid lika intressant, he he. Sen pallrade vi oss iväg till månen igen. Idol-ola skulle ju uppträda. O jag va inte särskilt intresserad av att lyssna på honom egentligen. Men av nån anledning fick vi för oss att knö oss längst fram o leka fjortisar o röja o skrika. O det va galet kul o fånigt att göra det. Höll dock på att hamna i slagsmål med nån jväla brud som stod framför mej o tyckte att jag va ivägen. Så det va en del hårda armbågar där, hon tyckte ju nämligen att hon skulle få all plats för hon va ju där före mej. Ha ha, o bara för att jag inte bryr mej om Ola så tyckte jag att det va ännu roligare att reta henne lite o trängas lite mer...he he...mkt moget av mej...eller  inte...men jag backade innan det blev nån värre fight iaf. Men som de groopies viva så fick jag både jag och A känna på Ola, ha ha. Det är väl så det funkar när man står längst fram =)


Dans

 

F och Y

 


Ola - min stora idol ..he he  

Y och jag


Partypeople

 


   


Tror jag ska göra ett helt album med mina snusbilder...ha ha!

   



Sen tog kvällen slut o det blev hem o sova. Upptäckte imorse att jag hade haft sällskap i natt...av en jävla geting som stuckit mej på tån...gör ont =(


Nej men det va en riktigt bra kväll, trots nåra onödliga händelser. Men som sagt, det ska bli lite skönt nu när Y åker hem igen så att man kan ha en lugn hemmakväll nån gång...tror att det behövs, he he =)


 
 
ylv

ylv

3 augusti 2010 21:39

vad gör du....sitter du och röker? Haha, jag är sugen...tog en snus istället....fuck, inte bra!

http://ylvisplace.blogg.se

 
Ingen bild

melliz

3 augusti 2010 21:53

Ha ha...nä du, inge bra...=) inga cigaretter idag...men faktiskt det halva glaset vin som va kvar till maten igår...o en cigg efteråt...inge bra det heller...=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melliz - 21 juli 2011 21:54

Sådär, nu har jag jobbat nåra dar o semestern känns hur avlägsen som helst. Men det är skönt med lite vanlig vardag igen! O det gick faktiskt mkt bättre än väntat att börja jobba. Va ju en hel del att städa upp o ta tag i, men det gjorde mej faktiskt...

Av melliz - 17 juli 2011 18:53


Då va årets sommarsemester slut då!! O har jag har haft ångest för att komma tillbaka till jobbet hela sista veckan faktiskt...hade lätt kunnat vart ledig hela augusti ut oxå...o så har jag aldrig känt förutut, brukar ju ha längtat till att komma til...

Av melliz - 27 juni 2011 21:51

Idag har jag gjort Stockholm! Shoppat lite, passat på att käka Ben & Jerry kulglass o strosat runt lite. För att spara på fötterna (o för att jag känner mej cool, ha ha) så har jag även åkt massa tunnelbana ;) Men helt ärligt vet jag inte om jag gick...

Av melliz - 26 juni 2011 21:27

Jag hoppas att tiden är bästa medicinen... Men det är jävligt kämpigt just nu...o så gjorde jag en liten tabbe, skulle bara prova men visste inte hur det skulle bli... men jag tror att det är bra... bra att inte veta nånting...nothing...nada... Im...

Av melliz - 23 juni 2011 19:48

Idag fick jag ett sms...egentligen precis ett sånt där sms som man längtar efter ibland...   "Gomorron Sötnöt. Sovit gott? Vad händer på midsommar för din del då? Kramis"   Kruxet va bara att jag inte hade den blekaste aning om vem det kom fr...

Skapa flashcards