Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av melliz - 24 augusti 2010 20:44

Ser på Fångarna på Fortet, oj oj...det känns som man är tio år igen o det är fredagskväll med chips o mys hemma i forshaga. Men Gunde alltså, va han lika töntig då?!?


Mer nostalgi blev det i lördags. Träffade syster o vi kollade i gamla fotoalbum, plockade även fram projektorn o kollade diabilder, det va verkligen hundra år sen man gjorde sist! Sen hittade vi även de gamla filmerna från förr, härliga hemmafilmer. Tur att pappa har för över de till datorn, för nån vhs att kolla på de med är det ju ingen som har längre. Vi fick oss iaf en hel del goda skratt, knappt att jag vill erkänna att det faktsikt va jag som va som sa eller gjorde vissa saker =) Men man va ju inte så gammal heller ;-) Har lånat med mej filmerna hem hit nu o ska föra över de till datorn, så det blir nog en till kväll fylld av nostalgi!


Har ju vart ledig idag. Började dagen med att besiktiga Ufson, han blev godkänd =) Sen va jag helt slut, kom hem o sov i fyra timmar! Hade nog kunnat sova ett bra tag till, men fick tvinga mej upp. Så jag begav ej ut i regnet o åkte för att leta svamp...gick inge vidare...men sen kom jag hem till mamma o då hade hon just stekt kantareller, så jag fick äta nåra iaf =)


I fredags va ju jag o K på Winnerbäck oxå, riktigt bra konsert! O kul med folkfest i Karlstad oxå!


Börjar ladda inför lördagens kräftskiva hos A oxå. Jag har ju typ aldrig käkat kräftor, så de andra får allt lära mej =) Snapsen vet jag dock hur man sveper =P Tror det kommer bli en kanonkväll, en hoppas ju såklart att den blir extra skoj...;-)


Kram o hej!

Skapa flashcards