Alla inlägg den 14 september 2010

Av melliz - 14 september 2010 22:13

Hela dagen va det regn o rusk ute, o jag frös på jobbet hela tiden typ, förutom en sväng för förmiddan då jag fylldes av lite värme ;-) Så jag hade laddat för att krypa upp i soffan under en filt, med lite tända ljus o se en film. Men när jag slutade jobbet så tittade ju till o med solen fram! Men jag struntade i det o drog för gardinerna o såg på film, he he =) Såg 17 again...men de va väl sådär, men har laddat med fler filmer ifall det blir nån mer ruskig dag =)


Har bokat ett spinningpass imorrn kväll oxå, nu jädrar ska jag komma igång igen! O skönt att man kan boka innan, det blir ju lite bökigare att strunta i passet om man måste avboka, så det tror jag blir bra!


Nu blir det till att drömma sött! Gonatt!

Skapa flashcards