Alla inlägg den 27 september 2010

Av melliz - 27 september 2010 21:32

ja jag vann...vad priset blev är dock oklart...men det märks :)


Körde iaf ett svettigt pass på crosstrainern, nöjd med mej själv! Även om jag hade tänkt mej lite mer träing, men då va alla maskiner upptagna...men det får vi ta nästa gång!

Av melliz - 27 september 2010 17:39

Ja, just nu känns det lite så...vad händer nu då?...O jag för en inre fight med mej själv...får väl se ikväll vem som vinner, mitt psykiska eller fysiska jag...ha ha...eller helst av allt ingen av mej :)


I helgen va det iaf partaj hos mej! Det va trevligt o inte så spänt som vi kanske befarat. Blev utgång till Tempel sen, det va ett tag sen så det va kul som omväxling till sommarens alla besök på månen. Fick ju dock en liten idé om att ge en komplimang till en grabb...ha ha...jag sa att jag tyckte han va snygg ikväll...han såg helt förvånad men ändå lite glad ut...har aningens ångest över det...kan tyvärr inte tänka mej en enda dag då han skulle kunna va snygg...he he...stackarn!


Fick än en gång sällskap under natten av Y...synd för henne...


Lite bilder från kvällen:


Några av tjejerna...det va alldeles för få killar här...he he

Ts partytrick =)

K och D ser helt förskräcka ut...undrar vad vi sa där egentligen, ha ha!

     


T och jag

 

Våghals kom visst fram igen...Nästa gång får det bli ett nytt spel eller annat sällskap, nu vet vi ju redan allt om varandra, he he!

 

@Tempel

 

De obligatoriska mattbilderna :)

 

 

Igår va en riktigt seg dag, fick allt kämpa för att orka ta mej iväg o köpa pizza, ha ha. Men idag har jag vart ovanligt pigg faktiskt!


Ska nog pallra mej iväg till gymmet sen...det tror jag kan va bra!


Kram o hej!

Skapa flashcards