Alla inlägg den 30 september 2010

Av melliz - 30 september 2010 14:20

Åh vilken underbar dag det är idag. Solen skiner för fullt! Det är såna här dagar som jag älskar hösten med lövens alla vackra färger o en härligt frisk kyla i luften!


Är ju ledig idag o passade på att hämta hem min cykel. Den har ju stått på jobbet i snart fyra veckor, så det va väl dax nu, he he. Å eftersom det va så underbart ute tog jag mej en pomenix dit. Jag va dock alldeles för varmt klädd med varm jacka, halsduk o vantar! Va helt blöt av svett när jag kom fram, mysigt värre! Men fick iaf en ordentligt dos av sol, frisk luft o motion idag!


Nu ska jag åka iväg på en jakt efter en liten bärbar cd-spelare. Jag o P har bestämt att vi vill ha lite mer party i mejerikylen, o imorrn är det ju fredag, så då jävlar ska vi dansa upp varorna på hyllan ;-)


För övrigt hade jag ju hoppats på att Mr A skulle hålla sej borta, men idag slog han till...fan..men men, så kan det gå!


Ikväll har jag bjudit hem mej till mamma på mat, jag beställde potatis! Förr gillade jag inte ens potatis, o jag är totalt kass på att koka god potatis själv, så det ska bli riktigt gott med mammas potatis. Vad det blir till är inte så noga =)


 

Skapa flashcards