Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av melliz - 12 oktober 2010 19:15

Fick ett litet städryck här hemma. Först rensade jag avloppet till handfatet, men det gjorde knappt nån skillnad. Borde nog ringa min hyresvärd så får de komma o fixa det, verkar ju som att det är längre ner det är stopp...!


Sen tog jag fram dammsugaren o tänkte att det nog va dax att dammsuga under och bakom soffan! O nog va det dax alltid! Jag gjorde några roliga fynd. Hittade såklart hundra dammråttor men även ungefär en hel skål med popcorn, en påse godis och en förpackning hårnålar. Dessutom hittade jag en gaffel (!) och en toffel som jag inte ens visste att jag saknade, ha ha! Kanske borde jag städa där oftare, men å andra sidan va det faktiskt lite lustigt att se vad som dolde sej därunder =)


Va ju i Uppsala för ett tag sen o hade tänkt shoppa lite. Det blev inte så mkt för min del, men det jag köpte visade sej idag vara ett riktigt fynd ;-)


Nu ska jag pallra mej iväg till gymmet!


Tjenixen!


Skapa flashcards