Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av melliz - 17 oktober 2010 12:20

Ja, jag känner mej faktiskt lite som en hurtbulle idag! Pallrade mej iväg till gymmet i förmiddags för en tur på löpbandet! O det hör väl inte till de vanligaste aktiviteterna för mej en söndagsmorgon =) Men det hade ju bara blivit ett gymbesök tidigare i veckan, så jag va lixom tvungen, o det kändes riktigt skönt!


Igår blev det en trevlig kväll på Ankan med M och A. Käkade en brieburgare o drack vin. Först hade vi lite planer på att kanske ta en svängom på nått dansgolv efteråt, men vi blev rätt sega av maten, så vi gick hem o sov istället =) Men det va väl en ganska bra kompromiss för min del, jag hade ju egentligen tänkt mej en helnykter hemmakväll...men god mat o trevligt sällskap va ju helt klart mkt bättre!


Riktigt fint höstväder ute idag! O som alltid så önskar jag ju att jag hade nån att gå på en mysig promenad med i solen, hålla i handen o sparka runt i löven... hmmm...drömmer mej bort lite...o försöker komma över den där känslan som drabbade mej igår...


Lunchdejt på tisdag med min käre far iaf...har han lite dåligt samvete månne?...


Nä...nu får det bli en dusch o sen ladda för jobb hela kvällen!


Kram o hej!



Ovido - Quiz & Flashcards