Alla inlägg den 9 november 2010

Av melliz - 9 november 2010 21:39

Usch, nu är det vinter...o jag har verkligen glömt hur jobbigt det är att ha bil då...har glömt att det tar tid att skrapa rutorna...glömt att vindrutetorkarna fryser fast...o dessutom glömt vart jag har lagt min snöborste under sommaren...suck!


Nu har iaf jag äntligen tagit mej iväg o tränat! Va riktigt jobbigt, men stolt att jag tog mej iväg. Fast jag får väl erkänna att jag nog inte hade kommit iväg idag om jag inte hade fått ett mess med en fråga om jag skulle träna idag...jag är alltför bra på att skjuta upp saker till morgondagen...he he...Men nu har jag kommit iväg, så nu ska jag bara jobba på att hålla motivationen vid liv!


Stör mej lite...men mest på att jag faktiskt stör mej...o att små saker gör mej på så bra humör, o att små saker gör mej på mindre bra humör...


Ja ja, nu är det läggdax!

Skapa flashcards