Alla inlägg den 16 november 2010

Av melliz - 16 november 2010 16:28

Ja, nu har vi partat med vattenpipan igen...o jag lovade ju att tillägna den ytterligare ett blogginlägg så...he he ;-)


Fyllde ju år i fredags...va nog ärligt talat en av de sämsta födelsedagarna nånsin...inga stora grejer som gjorde det till en skitdag...men smågrejer o antagligen lite för stora förväntningar från min sida...som vanligt...he he...


Men sen hade jag ju kalajs här på lördagen, o det blev ju hur lyckat som helst! Är så glad över mina vänner som förgyllde festen! Synd bara att K va sjuk o fick stanna hemma =( O så gjorde jag en tårta oxå...o det va nog det bästa med allt...ha ha...alla verkade gilla den...så jag tog med resterna till jobbet i söndags, o den va minst lika populär där! Kul att den blev bra tillslut...fick allt göra om en del grejer...;-) Blev iaf utgång på månen, riktigt skoj...röjde i schlagerbaren, najz! Fick pipparkaksformar av A oxå...he he...så nu är det bara att komma hit o pipp...nej, baka menar jag såkart ;-)


Lite bilder då...blev inte alls så mkt fotograferande...men nåra iaf =)


           


           


Sen va det där där med att sluta äta godis då...jag känner att jag skiter i det...så länge det finns fler godisgrisar där ute så kommer det aldrig att funka :)


Kram o hej!




Skapa flashcards