Alla inlägg den 25 november 2010

Av melliz - 25 november 2010 21:24

Ja fy fan....började dagen med en totalkrasch känslomässigt...inge bra att va ledig när det finns alldeles för mkt som gnager i huvet på en. Insåg att en dag hemma inte skulle göra saken bättre, så jag tog Ufsson o styrde kosan mot Örebro för en repa på stan där. Gjorde iaf ett fynd, hade spanat på ett par vinterkängor ett tag men tyckt att de va lite dyra. Men jag tajmade in mitt besök i stan helt perfekt för det öppnade en ny galleria just idag o då va det 20 % rabatt, så då slog jag till =) Så nu slipper jag frysa om fossingara resten av vintern!


Sen sprang jag på min gamla teaterledare oxå, trevligt att byta nåra ord med henne, det va inte igår direkt. O så frågade hon ju såklart om allt var bra...hade sån lust att lätta mitt hjärta där...men det kan man ju inte alltid göra, så jag bet ihop o sa att det va så bra så bra...dock fick jag ett samtal förut med iaf lite ljusare nyheter, så jag hoppas slippa fler tårar denna veckan pag det iaf.


Så nu känner jag såhär...imorrn är det fredag o helg på ingång, så nu ska jag blicka framåt o se allt bra i livet! Så fan ta den som jävlas med mej imorrn, he he ;-)


Nu blir får det nog bli sängen!


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards