Alla inlägg den 4 december 2010

Av melliz - 4 december 2010 15:21

Ja, men nu är det snart dax för kvällens partaj :) Behöver en härlig fylla känner jag, glömma bekymren som finns runt om mej...kände efter idag att jag jag inte är tillräckligt starkt för att orka peppa o hålla skenet uppe...o det är inte värt att jag blir knäckt av det hela...så jag tänker inte utsätta mej för det mer om jag inte behöver.


Har iaf shoppat skidor idag, en liten tidig julklapp blev det, tack så mkt :) Bara att vänta på att de ska montera bindningarna så kommer jag susa fram i spåren sen ;-) Fick även ett nytt bilbatteri, så nu hoppas jag att min kära Ufsson slipper bo på Kvantums personalparkering nått mer!


Hoppas på en kanonkul kväll, får se vilka man träffar på ute ;-)


Tajm för dusch o piffning!


Kram o hej!

Ovido - Quiz & Flashcards