Alla inlägg den 25 december 2010

Av melliz - 25 december 2010 19:43

Blir så glad över mina gulliga vänner. Har hänt en massa jobbigt skit i mitt liv den senaste tiden. Så jag va inge sugen alls på juldagspartaj idag. Y tyckte att jag skulle ju inte behöva sitta ensam här hemma utan att ha nått gott att tugga på, så hon kom precis hit med en påse godsaker :) Tack så mkt!


O igår bjöd A hem mej till henne. Skönt att bra sitta o prata o strunta i det vanliga julumgänget en stund :) Lite annorlunda o besöka en vän sådär på julafton, men från o men nu ska jag se till att göra annorlunda o kanske lite oväntade saker på julafton. Detta året va dessutom det första som jag jobbade på julafton, men som sagt, det kändes bra att göra nått nytt!


Nåra dagar till sen så är härlig underbar vardag igen. Ser fram emot det! ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards