Alla inlägg den 14 juni 2011

Av melliz - 14 juni 2011 14:59

Alltså, det här med lakan är verkligen inte min grej...


Sist jag köpte nya lakan kollade jag supernoga så att jag skulle ta rätt storlek, ändå lyckades jag få med mej helt fel storlek...det upptäckte jag efter att ha tvättat det o skulle bädda i det...tänkte att de måste ha stoppat fel storlek i förpackningen...men insåg när jag kollade på förpackningen att den stämde överens med storleken på lakandet...;)


Så idag då, tänkte jag att jag skulle slå till på ett dra-på-lakan...kollade så att det skulle bli rätt storlek även denna gång...kommer hem...ska öppna förpacknigen o stoppa det i tvättmaskinen, när jag tänker att det är nog bäst att dubbelkolla storleken...jo men självklart har jag denna gången tagit ett för stort lakan!! Suck o stön...får helt enkelt bli ett till besök IKEA inom en snar framtid...grejerna som jag va där o lämnade tillbaka idag har lixom stått i hallen i nästan tre månader...he he...men vill verkligen ha ett nytt lakan, så det måste bli en tur snart!


Nu ska jag fixa lite grillbuffé till mej själv...o fortsätta njuta av denna lediga dag...för sen blir det fullt ös tills jag går på semester!!! Ska bli grymt skönt...vet dock inte vad jag ska hitta på än...har fastnat åtskilliga kvällar på resebolagens sista-minutensidor...mmm...vädret här hemma får väl avgöra vart jag hamnar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards