Alla inlägg den 15 juni 2011

Av melliz - 15 juni 2011 21:20

Alltså, förra årets semester gjorde jävligt gott...men då va det 6 veckor...i år blir det bara 3...borde kanske ha tajmat det bättre...men får väl se till att dessa tre veckor är fullspäckade så att jag har annat att tänka på hela tiden...kanske börjar ledigheten med en kanonfylla i Värmskog...supa bort lite hjärnceller kanske kan va en bra lösning?...;)


O har jag sagt att jag hatar ovisshet...oh yes!


Nä, nu skiter jag i det här o går o lägger mej o läser...Den perfekte mannen...!!

Av melliz - 15 juni 2011 20:14

Puh...känner mej allmänt ensamt jämt nu...o jag saknar det där speciella plinget i mobilen som jag ju gillar så mkt...men ska försöka va stark o inte tigga om ett pling...


Imorrn ska jag iaf fika...känner egentligen noll för det hela...men men, det kan ju bli trevligt...



Ovido - Quiz & Flashcards