Alla inlägg den 20 juni 2011

Av melliz - 20 juni 2011 21:09

...and The Beginning!


Börjar om, o börjar med en semesterresa till solen nästa vecka! Jag o M pratade lite löst härom veckan att vi kanske skulle ta o sticka iväg på en solsemester när det faktiskt föll sej så att vi båda hade semester samtidigt. O man kan ju inte säga såna där saker utan att faktiskt göra det. Sagt o gjort så begav vi oss till Ticket idag för att köpa lote sol! Blev väl ungefär lika yr i huvudet där som jag blivit hemma när jag spanat på resor, men tillslut fastnade vi för ett resemål - Montenegro!


Tror det kommer bli kanon, det verkar va ett fantastiskt land med massa härliga stränder o underbar natur...tror redan jag är kär ;) Sen får vi väl se hur hotellet är, såg ju som alltid fint ut på bilderna...men sen läste jag lite recensioner om det...men jag tror iofs att de flesta som skriver såna grejer är de som är missnöjda för att de hade för stora förväntningar...jag förväntar mej bara sol, avkoppling o kall öl ;) Hur fel kan det ens gå då lixom?!


Så nu blir det snart till att packa...vi åker på tisdag, men redan på fredag åker jag till Syster Yster i Stockholm o stannar kvar där sen...måste bara hitta en bra resväska först :) För M blev det dock lite mer bråttom, hon lämnar Karlstad redan imorrn, he he :)


Nej, men det känns iaf helt underbart att få komma iväg! Behöver verkligen det!


Nu borde jag hoppa i säng...för imorrn blir det färskpotatiskaos...puh!


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards