Alla inlägg den 15 april 2010

Av melliz - 15 april 2010 19:07

Ledig idag, så nu har jag äntligen fått ordning på balkongen! Va på IKEA o köpte en ny variant för att hänga upp tyget o så köpte jag en skruvdragare oxå. Efter det bar det av till Plantaget där jag fyndade två blommor o så en påse blomjord. Sen va det bara att dra igång! O det har tagit sin lilla tid kan jag lova! Att bara fatta hur man skulle montera ihop Dignitet tog nån minst en timme, o sen började slitet med att få upp dem! Skulle haft en stege, för man har liksom noll kraft i händerna när man knappt når upp till taget när man står på en stol. Men efter några mer timmars slit blev det äntligen klart! Inte så perfekt som jag hade velat, men va sjutton, om man inte tittar noga så ser man inte felen ;-) Nu ska jag bara se till att hålla blommorna vid liv oxå! De vill ha näring en gång i veckan!! Bäst att införskaffa det då.


Här är resultatet, och jag har kvällssol - så vem vill komma o dricka vin med mej här nån solig kväll?!


 


         


 


Nu ska jag bara samla lite ny kraft o ta tag i veckans disk...=(

Ovido - Quiz & Flashcards