Alla inlägg under juli 2011

Av melliz - 21 juli 2011 21:54

Sådär, nu har jag jobbat nåra dar o semestern känns hur avlägsen som helst. Men det är skönt med lite vanlig vardag igen! O det gick faktiskt mkt bättre än väntat att börja jobba. Va ju en hel del att städa upp o ta tag i, men det gjorde mej faktiskt lite taggad. Insåg att jag nog va ganska likgiltig innan semestern. Så nu hoppas jag på en bra o givande höst!


Men nu är det ju snart helg igen...men jag ska faktiskt jobba på lördag...kände att det nog va lika bra...då får jag det som jag vill, he he :)


Sen blir det lite kalajs på lördag...ska bli skoj! O jag spontanshoppade två klänningar förut oxå, på Akacia...tror inte jag vart in där sen gymnasiet typ! Hittade iaf en riktigt somrig, om det nu skulle bli sol på lördag...o en lite höstigare ifall det blir regn...he he


För övrig så är klumpen i magen är iaf lite mindre...så jag hoppas att framtiden kommer kännas bra :)


Nu får jag nog krypa ner i sängen!


Gonatt!

Av melliz - 17 juli 2011 18:53

Då va årets sommarsemester slut då!! O har jag har haft ångest för att komma tillbaka till jobbet hela sista veckan faktiskt...hade lätt kunnat vart ledig hela augusti ut oxå...o så har jag aldrig känt förutut, brukar ju ha längtat till att komma tillbaka till verkligheten...få rutiner igen o så...men men, det blir nog bra om ett tag...


Grymt tacksam att jag iaf har en mindre sak att va bitter över :) Men så sjukt nervös oxå...men det löser sej det oxå, på ett eller annat sätt!


Får väl ändå anse mej vara nöjd med semestern. LIte bättre väder både när vi va i Montenegro o här hemma hade ju vart önskvärt, men bortsett från det så har jag iaf haft en massa skoj!


Har ju inte gjort nått vettigt alls denna sista dag på semestern...bakis från igår...eller mest trött egentligen...så jag tänker fortsätta kvällen i den andan o se på film.


Solnedgång i Montenegro

 

Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards