Alla inlägg under februari 2011

Av melliz - 3 februari 2011 19:39

Åh, nu har jag hittat nån att älska!  Medan andra sätter en ring runt fingret, har jag satt min kära Garmin runt handleden ;)


Jag shoppade alltså en pulsklocka med gps här i veckan. Igår tog han med mej på en aningens halkig springtur på 4 km. Va mkt nöjd över min prestation! Men vi kunde ju inte va sämre idag, så idag gav vi oss ut på en tur som som blev 5 km!! Jag är hur impad som helst över mej själv!! Jag har aldrig sprungit 5 km utan att gå lite under tiden oxå =) Till dagens tur hade jag dessutom nfnörskaffadtbroddar som gjorde susen, o mössa o handskar i funktionsmaterial, så nu förstår jag verkligen skillnaden mellan bra träningskläder o vanliga kläder :)


För övrigt har jag nu börjat på min nya avdelning :) :) Skulle egentligen ha jobbat kväll idag, men det va en hel del turer innan vi kom fram till att det blev ett kort pass idag. O det passade mej bra, eftersom det blir jobb 9 dagar i rad nu. Kul är det iaf, men jag känner mej lite som en prao-elev...he he!


Här är dagens runda :) Ok, jag erkänner, jag fick springa fram o tillbaka på gatan lite för att få ihop de sista 200 metrarna :)


 

Skapa flashcards