Alla inlägg under april 2011

Av melliz - 29 april 2011 22:55

Kvällen bjöd på nånting som jag absolut behövde, samtidigt som det va precis vad jag inte behövde...confused all over again!...


Sen blev det iaf uteserveringspremiär med L. Riktigt najz, o skönt att känna att sommaren inte är långt borta. Så imorrn hoppas jag på sol o värme, för då ska jag va ute o njuta! O sen blir det troligtvis nån form av festigheter på kvällen...får se vart det hela slutar :)


Nu blir det lite skönhetssömn!

Gonatt!

Av melliz - 28 april 2011 20:56

Njöt av den underbara vårsolen idag efter jobbet vid kanalen. Så himla härligt att ligga där o gotta sej i solen :) O sen invigde jag min nya baden-badenstol på balkongen oxå...känns som att jag valde rätt stol ändå, va lite velig där ett tag vad jag ville ha...men den är helt perfekt att avnjuta kvällssolen i :)


Så efter en liten solboost så känner jag mej lite bättre...o ett "gulligt" samtal gjorde oxå att jag iaf känner mej lite taggad inför morgondagen :) Sen får vi se hur nästa vecka blir då...ska försöka att tänka positiva tankar...:)

Av melliz - 27 april 2011 19:24

Jajemen, idag exploderade hela jag o det resulterade i en gråtande bitterfitta!!...Fick verkligen nog! O jag har så himla mkt mer som jag behöver få ur mej, för jag vill verkligen inte gå runt o va bitter o negativ! Men det va faktiskt längesen sist, så lite bra va väl det iaf :)


Så jag fick helt enkelt trösta mej själv ikväll med lite Sushi o nu sörplar jag rödvin...så hoppas jag att morgondagen blir lite bättre!


Tjing!

Av melliz - 13 april 2011 21:56

Imorrn drar jag iväg på en liten minisemester med tre andra brudar! Ska bli himla skönt att få komma bort o få va ledig...o jag hopas att jag kan koppla av jobbstressen litegrann iaf...o va fylld med energi inför nästa veckas påskhandel!


Sälen är resmålet, o tanken är att jag ska lära mej åka skidor...he he...ja, vi får väl se hur det går...o om det går eller om det mest är sorbet i backarna ;)


Ha det gott här hemma!


Gonatt!

Skapa flashcards