Alla inlägg den 15 maj 2010

Av melliz - 15 maj 2010 23:08

Jobb i förmiddags, sen kom jag hem o spenderade hela eftermiddan/kvällen med min käresta...ja, soffan ni vet! =) Va uppenbarligen helt slut, skulle bara ta en liten powernap...men sov o sov o sov...en liten matpaus mitt i...laddade ner en film som jag skulle se, men va för trött...bara att sova vidare...tog mej upp vid åtta iaf...då va jag riktigt utvilad! Så då blev det disk o sen såg jag filmen, It's complicated, den va bra, man blev sådär glad av den! Så det känns som en bra lördagskväll. Men man hör ju att det är fest ute, glada vårfirare nu när vädert blev fint tillslut. Dagen började ju med ösregn, men det va varmt, o det va enormt fuktigt på jobbet, kondens på varena kyldörr! Men sen kom iaf solen fram, skönt! Hoppas den är framme imorrn förmiddag oxå. Funderar på om jag skulle ta o cykla till jobbet då kanske. Fast först måstre jag hämta cykeln på Klara...hoppas den står kvar!


Snart är det måndag igen, jag gillar måndagar =P


Men nu får det bli sängen...o en ljudbok såklart!

Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards