Alla inlägg den 19 september 2010

Av melliz - 19 september 2010 11:48

Igår va jag o hejade på mina kära kollegor som va hurtiga o sprang tjurruset! The Big Boss hade fixat fina tröjor år dem oxå, så nu hoppas vi på en stor tillströmning av kunder ;-) Har ju bara hört talas om tjurruset förut, så det va kul att se delar av det  i verkligheten iaf. Nästa år ska jag va med =) he he, så nu gäller det att ta tag i träningen ordentligt, men det blir bra, då har jag ett mål att sträva mot! Så jag stack faktiskt iväg till gymmet i förmiddags o sprang lite på löpbandet. 2,5 km...så det är ju en bit kvar till 1 mil...men jag har ju ett år på mej, så det ska jag väl greja!



Ett av tydligen många vattenhinder =)


Duktiga tjurar i fina tröjor!



Igårkväll blev det en liten spontanträff med några trevliga flickor på stan. Vi intog Tempels bar o uppdaterade varandra med det senaste skvallret o laddade även lite inför nästa helg då det blir ordentligt med röj :)


Idag är det ju val oxå, så jag har vart o röstat. Röstade lite annorlunda mot vad jag brukar, så vi får väl se hur det blir o hur det kommer kännas.


Ska väl ta o hoppa in i duschen, fixa käk o sen dra iväg till jobbet för ett kvällspass!


Kram o hej!



Ovido - Quiz & Flashcards