Alla inlägg den 28 mars 2010

Av melliz - 28 mars 2010 20:13

Hyrde en film idag, Så olika heter den. Åh, den va helt underbar! Man blev så glad o helt kär! O Johan Widerberg är ju ögongodis oxå så! =) Så den kan jag varmt rekommendera!


Av melliz - 28 mars 2010 13:49

Grymt skönt att va ledig o bara få slappa en söndag efter utgång på lördan! Det händer ju inte alltför ofta! Så det är mys i soffan för mej som gäller idag. Tror dock att jag ska försöka röja lite i bilen sen oxå, det vore bra.


Va iaf en trevlig kväll igår, men det blev lite segt när vi väl kom in till stan o denna gången va jag nog för nykter för att kunna röja ohämmat på Harrys, he he. Så jag drog mej hem ganska tidigt.


Ska spana in frysen o se vad jag kan fixa för matlodor till veckan som kommer. O så ska det bli den efterlängtade reprisen av Grey's, missade ju att spela in det i onsdags.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards