Alla inlägg den 31 mars 2010

Av melliz - 31 mars 2010 19:18

Ja, jag anade ju att det skulle bli två tuffa veckor nu...och det har det blivit kan jag lova! Är helt slut! Va allt nära att börja gråta i morse när jag insåg hur mkt det va att göra...men då fick jag hjälp, o vips så va mejerikylen finare än nånsin! Kändes riktigt skönt o så lättade en sten från mitt hjärta! Morgonen började ju inte riktigt som jag tänkt mej...fattade inte att jag skulle gå upp utan jag snoozade vidare o vidare o vidare...men jag hann till jobbet, men utan frukost...jag som måste äta frukost för att kunna fungera!


Får se hur morgondagen går, men vi ligger ju bra med sen idag, så det ska väl gå hyffsat iaf!


Är ledig på fredag, ser riktigt fram emot det! Men risken finns att det bara blir sova o vila...men om solen skiner hoppas jag kunna njuta lite av den iaf!


Nu blir det Halv åtta hos mej!

Tjing!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards