Alla inlägg den 29 juli 2010

Av melliz - 29 juli 2010 21:03

Igår va det partaj här. Det blev Sushi, förfest o hårstyling =) Sen begav vi oss in till sommarplaya på pitchers. Blev inte så mkt röj...satt mest kändes det som...o det kanske blev en aning för mkt alkohol där ett tag...men det är ju oartigt att tacka nej när det bjuds...typ...he he =) Skulle ha mött upp nåra kollegor oxå, men antagligen hade de riktigt skoj på koriander, för de dissade mina samtal ;-)


Blev visst lite efterfest här oxå...o det blev helt galet...men en kväll att minnas iaf...jag menar, hade vi gått hem o lagt oss hade vi glömt denna kväll ganska snart...he he.


Fyllemessade igen oxå...det hjälper ju inte att man inte har numret i telefonboken när det är så lätt att bara slänga iväg ett sms till 118 118...he he...men det blev inte så ångestfyllt sen när jag fick svar iaf =)


S med fixade naglar...dock rök de ganska snabbt när vi väl kom ut...=)

 


Jag och Y

 


Luftmadrassuppblåsning

 

 


Idag har jag bara spenderat tid i soffan eller sängen...o med regnet ute så kändes det som att det inte gjorde nått. Imorrn blir det en heldag på jobbet, 7-19, sen blir det myskväll med Y. För på lördag ska vi åka o hämta L o se hur hon bor...hoppas vi hittar =) O sen blir det lite shopping på stan, grillbuffén på månen igen o sen är det dax att korka upp igen...puh...det känns sådär lockande nu...men som sagt, det är ju Grand Finale, så det kommer bli grymt! =)

Ovido - Quiz & Flashcards